چرا پشتیبانی از موبایل در سی ار ام اینقدر مهم است؟

چرا پشتیبانی از موبایل در سی ار ام اینقدر مهم است؟

در بیست سال گذشته، تیم های فروش در سر تا سر دنیا از یک تکنولوژی بسیار قدرتمند استفاده کرده اند و آن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) یا سی ار ام است.

پیش از اینکه تلفن های هوشمند به دنیای ما قدم بگذارند، استفاده از قابلیت های سنتی و پایه سی ار ام مانند بررسی ارتباط با مشتریان، یادآوری جهت پیگیری فروش و ویژگی های مربوط به قیف فروش تنها در کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گرفت.

استفاده از سی ار ام در موبایل چه اهمیتی دارد؟

با ورود به دوران کرونا، استفاده از تلفن های همراه به شدت افزایش پیدا کرده است و کسب و کار های زیادی در کرونا پیشرفت کرده اند، و یا از سوی دیگر شکست خورده اند که یکی از دلایل اصلی شکست آنها، عدم توانایی استفاده از تکنولوژی های جدید است مانند تلفن همراه و اینترنت است.

 اکثر افراد به استفاده از آنها برای انجام کار های خود روی آوردند، اما این به آن معنا نبود که سی ار ام دیگر اهمیتی ندارد! بنا بر این صاحبان قوی ترین سی ار ام های دنیا تصمیم گرفتند تا سیستم های خود را در تلفن های هوشمند نیز راه اندازی کنند.

در این مقاله، ما یعنی آکادمی تخصصی مدیریت کسب و کار سنا، به عنوان یکی از شرکت هایی که کامل ترین سی ار ام های موجود در بازار را ارائه می کنیم، تصمیم گرفته ایم تا به شما بگوییم که چرا شما باید بتوانید از یک سی ار ام در موبایل خود استفاده کنید.

فروش بیش تر

اولین و مهم ترین دلیل اهمیت استفاده از سی ار ام در موبایل این است که باعث افزایش فروش شما می شود. اینکه شما بتوانید دسترسی سریع به تاریخچه خرید، اطلاعات محصولات و قیمت گذاری در تلفن همراهشان بدهید باعث می شود دست آنها باز تر باشد، بتوانند قرارداد های بیش تری ببندند و نهایتا میزان درآمد کسب و کار شما را افزایش بدهند.

با قرار دادن اطلاعات ضروری در سی ار ام موبایل، تیم فروش دیگر نیازی به وقت صرف کردن برای پیدا کردن اطلاعات مشتریان، و یا گشتن در میان یادداشت ها (نوت ها) ی گوشی خود برای به یاد آوردن آخرین تاریخ قرار ملاقات ها نخواهند داشت.

این کار در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و عملکرد بهتر کارکنان شما، و در نتیجه فروش بیش تر آنها می شود.

جمع آوری بهتر اطلاعات

دیگر قابلیت مهمی که باعث افزایش ضرورت استفاده از سی ار ام در موبایل می شود این است که کارکنان شما می توانند سریع تر اطلاعات مهم را جمع آوری کنند. اگر شما مدیر یک شرکت یا کسب و کار هستید، سی ار ام موبایل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر جایی بر روی امور کاری نظارت داشته باشید، و بتوانید تصمیمات مهم را بر اساس اطلاعات موثق بگیرید.

جمع آوری اطلاعات با سی ار ام

با امکان استفاده از سی ار ام به کارکنان در محیط کار برای به روز رسانی اطلاعات، یادداشت گذاری، درخواست اطلاعات و یا ثبت پیش فاکتور ها، مدیران همیشه این قابلیت را خواهند داشت تا به آخرین دیتا های مشتریان دسترسی داشته باشند.

عملکرد بهتر کارکنان

استفاده از mobile CRM یک امر کلیدی برای به حداکثر رساندن کارایی و عملکرد کارکنان با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تبلت ها و تلفن های هوشمند می باشد. برای کارکنان مختلف، بخصوص کارمندان بخش فروش و پشتیبانی از مشتریان، داشتن یک تقویم و اطلاعات فردی در داخل یک سی ار ام می تواند تا حد بسیار زیادی باعث صرفه جویی در زمان آنها شود.

در CRM هایی مثل سی ار ام هوشمند سنا که قابلیت یادآوری وجود دارد، نه تنها کار های مهم در زمان خود به پرسنل شما یادآوری می شود، بلکه پرسنل می توانند اطلاعات مشتریان و آخرین یادداشت های مربوط به آنها را بدون نیاز به گشتن در بین نرم افزار های مختلف، به صورت یکجا داشته باشند.

کاهش هزینه خرید وسایل

از آنجایی که سی ار ام های هوشمند مثل سی ار ام سنا در نسخه موبایل خود با تمام اطلاعات موبایل یا تبلت شما همسان سازی (یا sync) می شوند، شرکت شما می تواند آزادانه به تیم های مختلفی که از سیستم استفاده می کنند این قابلیت را بدهد تا از هر دستگاه موبایلی که دارند استفاده کنند.

 این کار باعث می شود که برخلاف برخی کسب و کار هایی که از سی ار ام موبایل استفاده می کنند، مجبور نباشید دستگاه یا تلفنی خریداری کنید که حتما دارای ویژگی های خاصی باشد که بتواند با سی ار ام شما ادغام شود.

خدمات رسانی بهتر به مشتریان

بخش فروش و خدمات مشتری ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، چرا که فروختن محصولات و خدمات به مشتریان پایان کار شما نیست.  هدف اصلی شما باید این باشد که با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بتوانید مشتریان را به کسب و کارتان وفادار کنید.

 به همین دلیل، خیلی مهم است که بخش های خدمات مشتریان و فروش بتوانند به اطلاعات یکسان و به روز دسترسی داشته باشند. با استفاده از یک سی ار ام موبایل، سرعت کارکنان، بخصوص کارکنان این دو بخش در پیدا کردن اطلاعات، ارتباط برقرار کردن به مشتری و پاسخ دادن به سوالات و مشکلات مشتریان فعلی و آینده ی شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

خدمات رسانی به مشتریان با سی ار ام

در سال 2021 داشتن یک سی ار ام مخصوص موبایل دیگر یک انتخاب نیست، یک ضرورت است! با استفاده از این قابلیت، ارتباطات کسب و کار شما بهبود پیدا می کند، تیم فروشتان می توانند بهتر کار کنند، و مدیریت کارکنان و منابع برای مدیران راحت تر خواهد بود.

به طور خلاصه، سی ار ام موبایل باعث بهبود کارایی تیم های شما و افزایش درآمد کسب و کارتان می شود، و علاوه بر آن شما کار کردن را تا حد زیادی برای کارکنان خود راحت می کنید که باعث افزایش رضایت آنها خواهد شد.

در آخر، از تمام شما عزیزان بابت مطالعه ی این مقاله متشکریم، و ضمن داشتن بهترین آرزو ها برای شما و کسب و کارتان امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهیم.

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.