قابلیت‌های نرم افزار  CRM سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی

قابلیت‌های نرم افزار CRM سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی

مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی به اشکال مختلفی انجام می‌شود. برخی با تاسیس یک سوپرمارکت یا حتی فروشگاهی زنجیره‌ای تلاش دارند که با نشان دادن محصولات خود به مردمی که بین قفسه‌ها می‌چرخند آن‌ها را تشویق به خرید کنند.

 

بعضی هم با تاسیس یک فروشگاه آنلاین مواد غذایی، با ارائه یک فرایند خرید آسان به مردم آن‌ها را قانع می‌کنند که این شیوه بهتر، راحت‌تر و کم هزینه‌تر است. بسیاری از این‌ها را هم می‌توان جزو کسب و کارهای FMCG به حساب آورد. 

اما این مشاغل چه نیازی به نرم افزار  CRMدارند؟ چگونه می‌توان به کمک سی آر ام و ماژول‌های مختلف آن کسب و کارهای حوزه مواد غذایی را بهتر مدیریت کرد و فرایند جذب، حفظ و وفادارسازی مشتریان را موثرتر انجام داد؟

 

در ادامه همراه سنا باشید تا به قابلیت‌های نرم افزار  CRM سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی اشاره کنیم.

         


بیشتر بدانید: دانلود خلاصه کتاب طراحی ارزش پیشنهادی


 

داشبورد نرم افزار سی آر ام سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی

 

بسیاری از مدیران هنگام بررسی انواع نرم افزار  CRM و انتخاب گزینه مورد نظرشان، روی این نکته تاکید بسیاری دارند که این ابزار باید ساده و کامل باشد.

 

در همین زمینه، کسب و کارهای مواد غذایی با توجه به اینکه حجم فروش‌ کالاهای‌شان در طول روز بسیار زیاد است و مشتریان‌ و فروشندگان‌شان نیز پرتعداد هستند، سادگی نرم افزار  CRM برای آن‌ها بسیار مهم‌تر از برخی کسب و کارهای دیگر است.

 

 

نرم افزار سنا با داشتن یک داشبورد ساده اما کامل که اجازه دسترسی به قسمت‌های مختلف این نرم افزار را به شما می‌دهد، کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت و بی دردسر با آن کار کنید و کسب و کار خودتان را به خوبی تحت کنترل داشته باشید.

 

در بخش داشبورد، مواردی مانند قسمت وظایف یا  Task، یادآوری‌ها، جلسات، تاریخچه خرید و فروش‌ها، سفارش محصول، نرم افزار فروش و ... را می‌توانید زیر نظر داشته باشید و با یک کلیک هر گزینه‌ای را که نیاز دارید انتخاب کنید.

 

یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار  CRM سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی، امکان شخصی سازی گزینه‌ها و قسمت‌های مختلفش است. البته سنا این پتانسیل را دارد که تقریبا در تمامی بخش‌ها، قیمت‌ها و ابزارها و امکانات قابلیت شخصی سازی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. همین هم باعث شده تا کار کردن با سنا بسیار راحت و جذاب باشد.

 

باشگاه مشتریان و مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی

 

یکی از مهم‌ترین ماژول‌های سی آر ام سنا، باشگاه مشتریان سنا است. این ابزار برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی یکی از بهترین و اثرگذارترین ابزارهای مارکتینگ به حساب می‌آید.

 

به همین خاطر است که در حال حاضر وقتی برای خرید مواد غذایی به فروشگاه‌های کوچک و بزرگ می‌روید، بلافاصله از شما اطلاعاتی نظیر شماره موبایل و نام خانوادگی و ... را می‌پرسند و ثبت می‌کنند. این اطلاعات در نرم افزار سی آر ام ثبت می‌شود و بدین طریق می‌توانند خریداران را عضو باشگاه مشتریان کنند.

 

سی آر ام سنا یک  باشگاه مشتریان بسیار پیشرفته، کاربردی و مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این ابزار، می‌توانید رویدادهای مختلفی را برگزار کنید، جشنواره‌ها و مسابقات را مدیریت کنید، به افراد بر اساس میزان وفاداری‌شان و به اندازه خریدهایی که داشته‌اند جوایزی مثل کد تخفیف ارائه کنید و در نتیجه، مشتریان را به برند خودتان وفادار کنید.

 

سیستم ثبت اطلاعات

 

کسب و کارهایی که در طول روز فروش‌های زیادی انجام می‌دهند با یک چالش مهم روبرو هستند که عبارت است از چالش ثبت و نگهداری اطلاعات. یک فروشگاه مواد غذایی نمی‌تواند اطلاعات مشتریان، کالاها و فروشندگان خودش را به صورت روزانه به صورت دفتری ثبت و نگهداری کند.

 

ضمن اینکه، علاوه بر مشکل بودن ثبت و دسته بندی آن اطلاعات، عملا بهره بردن از آن‌ها غیرممکن خواهد بود. اینجاست که نرم افزار  CRM سنا فرایند ثبت و دسته‌بندی اطلاعات را به صورت سیستماتیک انجام می‌دهد. حتی وارد کردن اطلاعات نیز به صورت دستی انجام نمی‌شود و همه چیز به شکل اتوماتیک صورت می‌گیرد.

 

هنگام مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید و برای کسب و کارتان برنامه ریزی و طراحی استراتژی دقیق‌تری داشته باشید، نیاز به تحلیل همین اطلاعات دارید.

 

بنابراین، وقتی که سنا به صورت روزانه تمام اطلاعات را ثبت و به صورت کاملا هوشمند این اطلاعات را دسته بندی و طبقه بندی می‌کند، دست شما کاملا باز است برای اینکه از آن اطلاعات برای تحلیل وضعیت کسب و کار و گرفتن تصمیم‌های مدیریتی استفاده کنید.

 


بیشتر بدانید: چرا نحوه مدیریت اطلاعات یکی از مهم‌ترین اصول مدیریتی است؟


 

مارکتینگ و ریتنشن مارکتینگ

 

آخرین موردی که قصد داریم از بین قابلیت‌ها و امکانات نرم افزار  CRM سنا برای مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی مورد اشاره قرار دهیم، ابزارهایی است که سنا برای مارکتینگ و ریتنشن مارکتینگ در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

یکی از بهترین ابزارها در این زمینه، فیلترهای نرم افزار سی آر ام سنا است. شما می‌توانید به کمک فیلترهای موجود و یا حتی فیلترهای جدید و شخصی سازی شده، مشتریان‌تان را بر اساس ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی کنید. سپس برای هر دسته، مناسب‌ترین پیامک‌ها را ارسال کنید.

 

 

برای مثال، برای آن دسته از مشتریان که کالاهایی مثل پوشک بچه، پودر بچه و .. می‌خرند، کالاهای جدیدتری را به آن‌ها معرفی کنید که برای نوزاد مناسب باشد. این شکل از تبلیغات به کمک ابزارهای سنا کاملا اقتصادی، کم هزینه و موثر است.

 

در حوزه ریتنشن مارکتینگ نیز، سنا نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد. نرم افزار  CRMیا همان مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از مهم‌ترین اهدافی که دارد بازگرداندن مشتریان فعلی به خرید مجدد است.

 

بنابراین، وقتی کسی برای کسب و کارش یک نرم افزار سی آر ام مورد استفاده قرار می‌دهد، مطمئنا یکی از اهداف اصلی‌اش نگهداری و بازگرداندن مشتریان به خرید کردن مجدد است. نرم افزار سنا هم با داشتن پروفایل 360 درجه مشتریان، امکانات ارتباطی مثل ارسال خودکار ایمیل و پیامک و... بهترین وسیله برای ریتنشن مارکتینگ به شمار می‌رود.

 

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.