تاثیر نرم افزار CRM سنا بر نوجوانان و نسل آینده فعالان اقتصادی کشور

تاثیر نرم افزار CRM سنا بر نوجوانان و نسل آینده فعالان اقتصادی کشور

نرم افزار CRM سنا یکی از جدیدترین و بروزترین نرم افزارهای سی آر ام ایرانی به حساب می‌آید. امروزه، کسب و کارهای مختلفی که در کنار هم بخش بزرگی از اقتصادی کشور را می‌سازند متوجه اهمیت سی آر ام شده‌اند. حالا دیگر می‌توان بسیاری از سازمان‌های کوچک و بزرگ را یافت که با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مسیر رشد و توسعه گام برمی‌دارند و به همان اندازه به به مشتریان‌شان بیشتر و بهتر خدمت‌رسانی می‌کنند، سود بالاتری هم عاید خودشان می‌گردد.

 

در این بین، نرم افزار CRM سنا جزو بهترین نرم افزار CRM ایرانی محسوب می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. یکی از مسائلی که همواره برای طراحان این نرم افزار ایرانی مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت شایانی داشته، مساله آینده اقتصادی کشور بوده است. ایده‌پردازان و طراحان نرم افزار سی آر ام سنا به خوبی می‌دانند که در سال‌های آینده میزان استقبال سازمان‌ها و فعالان اقتصادی کشور از فرهنگ سی آر ام بسیار بیشتر خواهد شد. تجربه اقتصادی کشورها پیشرفته این را به ما نشان می‌دهد و مطمئنا اقتصاد کشور ما نیز همین روند را طی خواهد کرد.

 

          بیشتر بدانید: آیا نرم افزار  CRMواکسن اقتصاد جهانی است؟

 

 

 

بنابراین، نوجوانان امروز که جوانان و فعالان اقتصادی آینده کشور خواهند بود بهتر است هرچه زودتر با فرهنگ استفاده از CRM آشنا شوند. سی آر ام سنا به خاطر اهمیت این موضوع، قصد دارد در مقاله حاضر نکاتی را در این باره مطرح کند.

 

با سی آر ام سنا همراه باشید.

 

نقش نرم افزار CRM سنا بر کسب و کارهای ایرانی

نرم افزار CRM همانند بسیاری از دیگر نرم افزارهای اقتصادی مهم و پرکاربرد، ابتدا در کشورهای پیشرفته و صنعتی طراحی و بکار گرفته شد.

 

به همین خاطر بود که در ایران هم، تا سال‌ها از همان نرم افزارهایی که ساخته مهندسان و طراحان اروپایی و آمریکایی بود استفاده می‌شد. این مساله موجب نارضایتی کسانی بود که دوست داشتند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در سازمان خود راه‌اندازی کنند ولی؛ ابزارهای این نرم افزارها خیلی برای کسب و کارهای ایرانی مناسب نبود.

 

نرم افزار CRM سنا یکی از نخستین نرم افزارهایی بود که نسخه بومی شده چنین سیستمی بود.

اساسا نخستین باری که تلاش‌ها برای طراحی و ساخت نرم افزار CRM سنا آغاز شد، این نکته اهمیت داشت که قرار است یک نرم افزاری بومی و ایرانی CRM ساخته شود. پس از تکمیل و انتشار این نرم افزار، استقبال کسب و کارها و سازمان‌های گوناگون و متنوع از  سی آر ام سنا نشان داد که این نرم افزار، مسیر درستی را انتخاب کرده است.

حالا سی آر ام سنا در حال توسعه ابزارهای مختلف خودش است و تلاش می‌کند با ارائه آپدیت‌های دائمی خودش را با شرایط تازه‌تر اقتصادی کشور هماهنگ سازد.

اما، یک نکته مهم در این میان وجود دارد و آن، به آینده اقتصاد کشور مربوط می‌شود. همانطور که آینده اقتصاد ایران مطمئنا بسیار متفاوت با وضع کنونی خواهد بود، نرم افزار CRM سنا هم در تلاش است تا به تغییرات و تحولاتی که لازمه‌ی شرایط آینده اقتصادی جامعه است برسد.

سوالی که در ارتباط با این نکته مطرح می‌شود این است که، چه کسانی قرار است این آینده را رقم بزنند. قطعا شما هم با ما هم عقیده هستید که نوجوانان نسل دهه هشتاد کشور، جوانان یک دهه و دو دهه بعد خواهند بود.

پس، بسیار ضروری به نظر می‌رسد که نوجوانان عزیز کشور از همین حالا نسبت به فرهنگ سی آر ام و تاثیر آن در توسعه و گسترش کسب و کارهای تجاری و اقتصادی آگاهی پیدا کنند.

 

آنچه که نوجوانان باید از نرم افزار CRM سنا بدانند

شاید مفهوم سی آر ام برای نوجوانان مفهوم ناشناخته‌ای باشد و در اولین مواجهه با آن، سوال کنند که نرم افزار سی آر ام چیست؟ در پاسخ، می‌توان گفت نرم افزار CRM یک سیستم یکپارچه است که برای برقراری ارتباط با مشتریان به بهترین شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه، ابزارهای دیگری هم برای مدیریت پرسنل و کنترل بودجه دارد ولی چون اصلی‌ترین وظیفه سی آر ام و هدف استفاده از نرم افزار CRM حفظ مشتریان فعلی است، به آن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گفته می‌شود.

تصور کنید شما یک فروشگاه تاسیس کرده‌اید و روزانه حدود 100 نفر برای شما مشتری می‌آید. از بین آن 100 نفر، 60 نفر مشتری ثابت و 40 نفر مشتری‌های جدید هستند. شما برای اینکه بتوانید فروش و سود خود را افزایش دهید همزمان باید دو کار را به نحو احسن انجام دهید.

اول، با تبلیغات صحیح مشتریان جدید بیشتری جذب کنید. دوم آنکه، تلاش کنید افرادی که حداقل یک بار از شما خرید کرده‌اند مجددا برای خرید کردن به فروشگاه شما بیایند.

در این خصوص پیشنهاد می کنیم حتما مقاله « چطور CRM به بازاریابی و فروش کمک میکند؟» را مطالعه کنید.

 

 

برای رسیدن به دومین هدف، نرم افزاری مثل نرم افزار CRM سنا به کمک شما می‌آید.

 

برقراری ارتباط با مشتریان، اصول علمی مشخصی دارد و اگر بخواهید در این امر موفق عمل کنید، ضروری است که آن اصول را رعایت کنید. اهمیت سی آر ام در این است که بهترین ابزارها را برای این کار در اختیارتان قرار می‌دهد. پس آموزش سی آر ام قدم بزرگی برای کسب بیشترین مقدار سود از طریق فعالیت‌های اقتصادی است. اینکه نرم CRM سنا چه ابزارهایی در اختیار شما می‌گذارد، در بخش بعدی با آن ابزارها آشنا می‌شوید.

 

ویژگی‌ها و وظایف نرم افزار CRM سنا

سنا یک سیستم جامع است که سال‌های سال توسط کسب و کارهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین، نرم افزار CRM سنا با چنین تجربه غنی در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارهای  CRM ایرانی به حساب می‌آید. جامع بودن و کامل بودن سنا، به این معناست که همزمان که می‌توانست با قسمت فروشگاه سایت شما یکپارچه شود، این امکان را هم در اختیارتان می‌گذارد تا پرسنل، بودجه و مخارج را نیز همانند مشتریان‌تان مدیریت کنید. پس، همه اطلاعات مهم سازمان در یک سیستم مقابل شما قرار می‌گیرد و با یک مدیریت صحیح سازمان‌تان با سرعت به سمت رشد و توسعه پیش خواهد رفت.

 

 

از جمله ابزارهایی که نرم افزار CRM سنا در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به بهترین شیوه فروشگاه، شرکت یا سازمان‌تان را مدیریت کنید، این موارد هستند:

  1. امکان دسته‌بندی مشتریان خود بر اساس ویژگی‌هایی که برای‌تان مهم هستند. (مثل: سن، جنسیت، سواد، درآمد، میزان خرید، خصوصیات اخلاقی و...)
  2. امکان ارسال پیام‌های مناسب برای هر یک از دسته‌ها به صورت جداگانه با استفاده از SMS یا ایمیل
  3. داشتن یک سامانه کانتکت سنتر بزرگ برای مشتریان که تمام اطلاعات مربوط به راه‌های ارتباطی مشتریان در آن ثبت می‌شود.
  4. ثبت لوکیشن‌ها و آدرس‌های مشتریان
  5. جستجو در میان مشتریان بر اساس اطلاعات مورد نیاز
  6. ذخیره آمار و ارقام مربوط به میزان خرید هر مشتری
  7. اطلاعات مورد نیاز برای برگزاری جشنواره‌ها و کمپین‌ها به دقیق‌ترین شکل
  8. مدیریت تمام اطلاعات مربوط به پرسنل، شامل: ورود و خروج، مساعده، حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات و...
  9. مدیریت درآمدها، مخارج و البته، بودجه سازمان

 

نتیجه‌گیری

با توجه به نکاتی که در این مقاله عنوان شدند، هرچقدر که نوجوانان بتوانند بهتر با مفهوم سی آر ام آشنا شوند، آینده اقتصاد ایران وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد. به این دلیل که سی آر ام بیش از آن که یک نرم افزار معمولی باشد، یک فرهنگ است. بنابراین، ترویج و گسترش این فرهنگ موجب خواهد شد تا شکل مدیریت سازمان‌ها و کسب و کارهای اقتصادی علمی‌تر، صحیح‌تر و استانداردتر باشد.

 

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.