تعریف اطلاعات عمومی سیستم در نرم افزار CRM سنا

تعریف اطلاعات عمومی سیستم در نرم افزار CRM سنا

در همه ی سیستم ها اطلاعات به خصوصی وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند، و این امر باعث می شود تا ما بخواهیم در مکان های مختلف سیستم خود از آنها استفاده کنیم و آن را در معرض نمایش بگذاریم. این اطلاعات، اطلاعات عمومی سیستم هستند و تعریف اطلاعات عمومی سیستم در نرم افزار CRM روند نمایش آن را برای شما بسیار آسان می کند.

تعریف اطلاعات عمومی سیستم در نرم افزار CRM به چه معناست؟

به منظور درک بهتر از اطلاعات عمومی بگذارید تا از مثالی استفاده کنیم. به عنوان مثال شما دارای یک سایت هستید و قصد دارید تا شماره تلفن خود را در مکان های مختلف سایت خود یعنی قسمت تماس با ما، بالای صفحه اصلی و یا در پایین (footer) آن قرار دهید.

یا برای مثال شما از سیستم خود انتظار دارید تا برخی گذارشات را به صورت روزانه در اختیار شما قرار دهد. این گذارشات می تواند گذارش کار روزانه کارمندان و پرسنل باشد، و یا گذارشی از روند کاری و پیشرفت پروژه ای که به یک تیم اختصاص داده اید.

این گذارشات بر اساس برخی پارامتر ها برای شما ارسال می شود که تعیین کردن این پارامتر ها به دست مدیر نرم افزار و یا مدیریت سازمان، و در بخش تنظیمات انجام می شود. در مثال های ذکر شده، این امر که گذارشات به صورت روزانه برای شما ارسال شود، و یا معین کردن نوع گذارشات همگی در قسمت تنظیمات انتخاب می شود.

اهمیت تعریف اطلاعات عمومی

با استفاده از این قابلیت که  نرم افزار مدیریت کسب و کار سنا به شما ارائه می کند، شما قادر خواهید بود تا اطلاعات مختلفی را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار دهید.

به عنوان مثال، شما می توانید با تعریف اطلاعات عمومی سیستم در بخش خدمات CRM خود، در بخش فاکتور ها به مشتریان خود اعلام کنید که در زمان مشخصی فروش شما متوقف خواهد بود و شما مشغول امور مدیریتی، برای مثال انبار گردانی می باشید.

همچنین می توانید شعار هایی را با استفاده از این بخش ثبت نمایید که این کار نوعی جنبه تبلیغاتی و بازاریابی برای شما خواهد داشت. همه ی ما پیام هایی که در زیر فاکتور ها و یا رسید های برخی فروشگاه ها قرار دارد و در آن از مشتریان خود تشکر کرده اند را دیده ایم.

این نوشته ها که صرفا جنبه ی بازاریابی دارند، به خودی خود نوعی اطلاعات عمومی هستند که بخش مدیریت، از بخش تنظیمات آنها را تعیین کرده است.

 

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.