ثبت فایل فاکتور از سایر سیستم ها جهت هماهنگی اطلاعات

ثبت فایل فاکتور از سایر سیستم ها جهت هماهنگی اطلاعات

ثبت فایل فاکتور با استفاده از سیستم های دیگر

همانطور که در مقاله ی «فرایند فروش با قابلیت ثبت محصول و تعیین تخفیف» اشاره شد، فرایند فروش یکی از مهم ترین، و گاها پیچیده ترین فرایند هایی است که یک در یک کسب و کار انجام می شود. در این مقاله اما قصد داریم تا به انجام این فرایند و ثبت فایل فاکتور ها از سایر سیستم ها و ورود آن به سنا اشاره کنیم.

فرایند فروش یکی از فرایند های مهم و اساسی در هر کسب و کاری می باشد. بدین ترتیب، می تواند حدس زد که هر کسب و کار پویا و موفقی برای خود یک سیستم فرایند فروش نیز دارد.

سیستم های فرایند فروش سیستم هایی هستند که معمولا فکر و هزینه ی زیادی برای آنها صرف شده است، و کاملا با شرایط کاری و نوع سیاست گذاری های کسب و کار ها هماهنگ می باشند.

در این میان، بسیاری از کسب و کار ها هستند که برای مدت طولانی از یک سیستم فرایند فروش استفاده کرده اند و به همین دلیل، و یا به دلیل رضایتی که از این سیستم خود دارند، تمایلی به تعویض این سیستم و استفاده از سیستم فرایند فروش سنا ندارند.

این کسب و کار ها صرفا به دلیل ویژگی های دیگر نرم افزار مدیریت کسب و کار سنا، نظیر صدور فاکتور و پیش فاکتور، یا تیکتیک و گذارش گیری قصد استفاده از این نرم افزار را داشته باشند.

راه حل سنا

با توجه به اهمیتی که تیم سنا برای رضایت و راحتی کاربران، و همچنین انعطاف پذیری این نرم افزار قائل است، بر آن شده تا برای کسب و کار هایی که حاضر به کنار گذاشتن سیستم فرایند فروش خود نیستند نیز راه حلی را در نظر بگیرد.

همانطور که اشاره شد، سیستم فرایند فروش یکی از مهم ترین سیستم های هر کسب و کاری می باشد و سنا این مسئله را به خوبی درک می کند.

به همین دلیل، سنا به کاربران و کسب و کار هایی که از این نرم افزار مدیریت هوشمند کسب و کار استفاده می کنند این امکان را می دهد تا از سیستم قبلی خود همچنان استفاده کرده، و به جای ثبت فایل فاکتور فروش در سنا، این فاکتور را در سیستم فرایند فروش خود قرار دهند، و در نهایت تنها کاری که باید انجام دهند این است که فایل PDF فاکتور فروش خود را به همراه برخی اطلاعات در سنا قرار دهند.

این اطلاعات می تواند شامل قیمت خرید نهایی، اطلاعات مشتری، نوع کالا یا خدمات و اطلاعات تکمیلی می باشد. این روند همچنین به کسب و کار ها کمک می کند تا یک گذارش کامل از روند فروش خود به صورت یکپارچه داشته باشند.

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.