آشنایی با مهم‌ترین امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده

آشنایی با مهم‌ترین امکانات نرم افزار CRM برای شرکت‌های وارد کننده

شرکت‌های بازرگانی در کشور ما شرایط ویژه‌ای دارند، هرقدر که گرانی بیشتر شود و یا نرخ دلار بالاتر رود، کار آن‌ها نیز برای فروش اقلامی که وارد کرده‌اند سخت‌تر می‌گردد. اساسا هر کسب و کاری با توجه به شناختی که از مشتریان خودش دارد، باید با آن‌ها ارتباط برقرار کند و اصلی‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزار برای مدیریت ارتباط با مشتریان هم نرم افزار سی آر ام است.

 

در همین زمینه، شرکت‌های وارد کننده نیز نیاز به برقراری ارتباط با مشتریان‌شان به صورت سیستماتیک و منظم دارند و از آن گذشته، باید فرایندهای سازمانی مختلف خود را نیز به صورت اتوماتیک انجام دهند.

 

همه این‌ها باعث شده تا مدیران کسب و کارهای وارداتی نیاز داشته باشند با برای کسب و کارشان به فکر یک سی آر ام خوب بیفتند. در ادامه، توضیح می‌دهیم که مهم‌ترین امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده چیست؟

         

امکان مدیریت بر مراحل مختلف خرید یا فروش کالا

 

یک شرکت وارد کننده کالا دائما در حال وارد کردن محصولات مدنظرش به داخل کشور و سپس، فروش آن به مشتریانش است. نرم افزار سی آر ام می‌تواند به صورت خودکار به مدیر گزارش دهد که فرایند خرید و فروش هر کالا دقیقا در چه مرحله‌ای قرار دارد. مثال واضح این کار، موقعی است که شما از یک فروشگاه آنلاین چیزی خریداری کرده‌اید و از لحظه ثبت سفارش تا موقع دریافت کالا را توسط پیامک به شما اطلاع می‌دهند.

 

حالا تصور کنید در یک شرکت وارداتی که روزانه، هفتگی و یا ماهانه حجم زیادی از محصولات وارد کشور می‌شوند، چقدر اهمیت دارد که مدیر در جریان خرید مرحله به مرحله آن‌ها باشد. زمانی هم که محصول را به مشتریان می‌فروشند، حتما به این بخش از امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده نیاز اساسی خواهند داشت.

 

مدیریت انبار توسط نرم افزار  CRM

 

وقتی کسب و کاری تجارت خود را بر واردات کالا یا کالاهای مشخصی از خارج بنا می‌کند، نیاز دارد تا یک مدیریت انبار صحیح داشته باشد. دلیل این مساله، سریع بودن فرایند وارد و خارج شدن کالاها به انبار و از انبار است.

 

اگر مدیر این نوع شرکت‎ها نتوانند بر روند انبارداری شرکت خود تسلط و مدیریت داشته باشند، حتما دچار مشکل خواهند شد. نرم افزار  crmامکانات کاملی برای مدیریت انبار دارد و بدین ترتیب، دیگر دغدغه‌ای بابت این مساله نخواهید داشت.

 

کنترل ورود و خروج محصولات به انبار، گزارش موجودی انبار و سند اصلاحیه انبار از دیگر امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده جهت مدیریت انبار هستند. شاید ارائه گزارش‌های مختلف برای کالاهای گوناگون در داخل انبار، جزو مهم‌ترین مزایای CRM برای مدیران باشد.

 

استفاده از نسخه ابری یا نسخه تحت وب نرم افزار  CRM

 

وقتی شما محصولات‌تان را از یک کشور خارجی تهیه می‌کنید، ممکن است در برخی از ایام مجبور باشید که خودتان هم به آن کشور سفر کنید تا بر فرایندهای مختلف واردات کالا نظارت کنید.

 

در این شرایط، چگونه می‌توانید به سی آر ام شرکت‌تان دسترسی داشته باشید و اطلاعات مختلف را چک کنید.

 

 

یک نرم افزار سی آر ام خوب حتما این امکان را در اختیار شما قرار می‎دهد که بتوانید از نسخه تحت وب یا نسخه ابری استفاده کنید و بدین ترتیب، در هر شهر یا کشوری که باشید، در هر لحظه از شبانه روز بتوانید به سادگی وارد نرم افزار سی آر ام خود شده و تمام بخش‌های مختلف مشتریان را بررسی کنید، انبار را مدیریت کرده و بر فرایند خرید یا فروش کالاها نظارت داشته باشید.

 

پروفایل مشتریان، مورد بعدی از امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده

 

پروفایل مشتریان یکی از اصلی‌ترین امکانات نرم افزار سی آر ام برای کسب و کارهای مختلف است. هر شرکتی مطابق نیازهایی که دارد، یک پروفایل اختصاصی برای مشتریان خود طراحی می‌کند و ویژگی‌های مشتریانش را در آن می‌نویسد.

 

با توجه به امکان شخصی سازی نرم افزار CRM برای هر شرکتی، شرکت‌های وارد کننده هم این امکان را دارند که آن دسته از ویژگی‌های مشتریان که برای‌شان مهم‌تر است را به ثبت برسانند.

 

وقتی که شما اطلاعات دقیق و کامل مشتریان خود را در پروفایل آن‌ها در اختیار داشته باشید، می‌توانید هر بار که کالایی را وارد کشور می‌کنید آن را به مشتریانی معرفی کنید که به آن نیاز یا علاقه دارند. بنابراین، مشخص است که با یکی از مهم‌ترین امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده طرف هستید.

 

سایر امکانات نرم افزار  CRM برای شرکت‌های وارد کننده

 

با توجه به ویژگی‌های تجارت برای شرکت‌های وارد کننده، ابزارهای دیگری نیز در نرم افزارهای  CRM خوب و استاندارد وجود دارند که استفاده از آن‌ها می‌تواند به فروش بیشتر و راحت‌تر آن‌ها کمک کند؛ از جمله:

  1. استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان و تشویق مشتریان به خرید دوباره و چندباره محصولاتی که هربار از خارج وارد می‌کنند.
  2. سیستم سازی در بخش خدمات پس از فروش که خدمت رسانی به مشتریان را پس از انجام خرید آسان و دقیق می‌سازد.
  3. به کار گرفتن نرم افزار فروش برای خودکار ساختن بخش‌های مختلف فروش؛ از صدور پیش فاکتور گرفته تا اطلاع رسانی مراحل مختلف فروش
  4. بازاریابی بهتر و موثرتر با استفاده از سوابق خرید و میزان وفاداری هر مشتری
  5. امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن نرم افزار  CRM

این‌ها مهم‌ترین قابلیت‌های یک سی آر ام خوب برای شرکت‌های وارد کننده هستند. نرم افزار  CRM سنا تمام این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما افزون بر داشتن این امکانات، محیط کاربری بسیار ساده‌ای هم دارد و کمک می‌کند تا از همان اولین بار بتوانید از تمام امکاناتش به راحتی بهره ببرید. مورد بعدی، امکان شخصی سازی نرم افزار  سی آر ام سنا برای این شرکت‌ها است که به قدری شخصی سازی سنا کامل و خلاقانه انجام می‌شود که به اعتقاد مشتریان جزو مزیت‌های سی آر ام سنا به حساب می‌آید.

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.