با نرم افزار  CRM بهره‌وری پرسنل خانم را در سازمان‌تان را افزایش بدهید
پیشنهاد ما

با نرم افزار  CRM بهره‌وری پرسنل خانم را در سازمان‌تان را افزایش بدهید

در هر شرکت و سازمانی، خانم‌ها بخش زیادی از شور و انرژی محیط کار را بوجود می‌آورند. مطمئنا همین حالا شما هم می‌توانید بررسی کنید که در سازمان خودتان اگر خانم‌ها نبودند چقدر سطح کلی انرژی سازمان‌تان کاهش می‌یافت. همیشه، و در بیشتر سازمان‌ها، اینگونه است که:

  • وقتی برای یک کارمند جشن تولد گرفته می‌شود.
  • وقتی قرار است یک کمپین خلاقانه برگزار شود.
  •  زمانی که رویدادی می‌خواهید در سازمان اجرا کنید.

و در موقعیت‌های مشابه دیگر، خانم‌های سازمان یک تنه بار بسیاری از کارها را بر دوش می‌کشند.


در بین پرسنل هر اداره‌ای، خانم ها عموما با وسواس بیشتری بر روی جزئیات فکر می‌کنند و با جدیت تمام بر روی پروژه‌هایی که می‌گیرند وقت می‌گذارند.

 

اما مساله نقش خانم‌ها در پیش‌برد اهداف سازمانی بسیار بیشتر از این حرف‌ها است. زنان و مردان هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که وقتی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، شرایط را برای انجام بی‌نقص کارها آماده می‌سازند. در بین پرسنل هر اداره‌ای، زنان عموما با وسواس بیشتری بر روی جزئیات فکر می‌کنند و با جدیت تمام بر روی پروژه‌هایی که می‌گیرند وقت می‌گذارند.

 مطمئنا ویژگی‌های ذکر شده صرفا مختص خانم‌ها نیست و بسیاری ازمردان هم همین خصوصیات را دارند. اما وقتی به رفتار افراد در محیط‌های اداری نگاه می‌کنیم، چیزی که در مورد خانم‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند همین علاقه به دقت در جزئیات امور است.

 

مجهز کردن شرکت به  CRM و آموزش آن به خانم‌ها، می‌تواند فرایند فروش کالا یا ارائه خدمات را در شرکت‌ها متحول سازد.

 

یادگیری نرم افزار CRM توسط پرسنل خانم

نرم افزار  CRMاطلاعات مربوط به امور مشتریان، عملکرد کارمندان و فرایندهای مالی را در خود ثبت می‌کند. خروجی آن، ارائه انواع گزارش‌ها از موضوعات مختلف خواهد بود. در نتیجه، کارمندان شرکت می‌توانند با استفاده از همین گزارش‌ها بهترین تصمیمات را جهت خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان اخذ کنند.

در بخش‌هایی مانند بخش "فروش" در شرکت‌ها، حضور و نقش زنان بسیار پررنگ است. از طرفی، چنانچه هر شرکتی بتواند اطلاعاتی جامع و کاربردی را از هر مشتری در اختیار اعضای بخش فروش قرار دهد، فرایند مذاکره و فروش کالا یا خدمات بسیار بهتر، سریع‌تر و باکیفیت‌تر انجام خواهد شد.

در نتیجه، مجهز کردن شرکت به  CRM و آموزش آن به خانم‌ها، می‌تواند فرایند فروش کالا یا ارائه خدمات را در شرکت‌ها متحول سازد. برای مثال، همان خانم‌هایی که در بخش فروش مشغول به کار هستند می‌توانند قبل از تماس با هر مشتری و معرفی جدیدترین محصول، به پروفایل آن مشتری در  CRM سری بزنند.

 از آنجایی که در نرم افزار  CRM هر مشتری دارای یک پروفایل است که حاوی کامل‌ترین اطلاعات راجع او است، خانم‌ها با دقت نظرشان در بررسی جزئیات و با به کار بردن نگاه منحصر به فرد خود در تحلیل اطلاعات مختلف، می‌توانند نیاز مشتری را به خوبی تشخیص داده و بهترین پیشنهاد را به وی ارائه کنند.

استفاده از نرم افزار  CRM برای افزایش بهره‌وری کارکنان

یکی از موارد استفاده از سی آر ام برای مدیریت سازمان‌ها، کنترل عملکرد پرسنل است. مدیرانی که نسبت به افزایش بهره‌وری کارکنان‌شان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، می‌توانند به کمک سی آر ام سطح بهره‌وری هر یک از کارکنان را افزایش دهند

همانطور که در نرم افزار  CRM کامل‌ترین اطلاعات درباره مشتریان ثبت می‌شود، شما می‌توانید اطلاعات گوناگون تمامی پرسنل شرکت خود را نیز در آن ثبت نمایید. سپس، به کمک همین اطلاعات مربوط به ویژگی‌های رفتاری، سطح مهارت‌ها، تحلیل عملکرد ماهانه و سالانه و... خواهید توانست برای تشویق آن‌ها به رشد و توسعه فردی و همچنین، افزایش سطح کیفیت کاری تلاش نمایید.

تشویق پرسنل به کمک اطلاعات و ابزارهای سی آر ام، طیف وسیعی از کارها را در برمی‌گیرد. از برگزاری یک جشن تولد خوب گرفته تا توجه کردن مدیر به عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها و القای این حس به پرسنل که تمام ارزش‌هایی که در راستای اهداف سازمان خلق می‌کنند کاملا توسط مدیریت رصد می‌شود، انگیزه بسیار زیادی به تمام کارکنان اداره خواهد داد. اما از آنجایی که پرسنل خانم حساسیت بیشتری نسبت به این مسائل دارند، مدیر سازمان بواسطه یک سیاست تشویقی صحیح، به رشد فردی و جمعی آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

 

پیاده‌سازی نرم افزار  CRM و آموزش آن به کارکنان

برخی از مدیران که نسبت به خرید نرم افزار CRM و پیاده‌سازی آن در شرکت خود واهمه دارند، دلیل این ترس را ضرورت ایجاد تغییرات زیرساختی می‌دانند. حرف اشتباهی هم نیست. اگر شرکتی تا دیروز به شیوه‌ای سنتی و متکی به تصمیمات فردی اداره می‌شده است، حالا باید همه چیز را سیستماتیک پیش ببرد و تصمیم‌گیری‌ها بر پایه اطلاعات، آمار و تحلیل‌ها گرفته شوند.

اما چنانچه مسئول یک سازمان شجاعت و تدبیر لازم را برای توسعه زیرساخت‌ها به خرج دهد، خیلی زود شاهد نتایج درخشان این کار خواهد بود. یکی از مراحل انجام این کار، آموزش نرم افزار  CRM به پرسنل شرکت است. بر اساس تجربه‌هایی که از نصب نرم افزار CRM سنا در سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون داشته‌ایم، همواره اکثریت کارکنان خانم در اداره‌ها نسبت به آموزش  CRM انگیزه بسیار زیادی به خرج می‌دهند.

 

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.