دانلود رایگان PDF  کتاب خلق مدل کسب و کار استروالدر

دانلود رایگان PDF کتاب خلق مدل کسب و کار استروالدر

کتاب خلق مدل کسب و کار یکی از مهم‌ترین منابعی است که به افراد علاقه مند به راه‌اندازی کسب و کار توصیه می‌شود مطالعه کنند. این کتاب را نشر آریانا قلم منتشر کرده است.

 

مطالعه کتاب خلق مدل کسب و کار فواید گوناگونی برای فعالین بیزنس دارد و حتی اگر هم کسب و کارتان را قبلا راه‌اندازی کرده‌اید و در زمان تاسیس شرکت به خلق مدل کسب و کار بی توجه بوده‌اید، همچنان این کتاب می‌تواند برای‌تان مفید باشد. کتاب حاضر از 7 فصل تشکیل شده که عبارتند از:

  1. تابلوی طراحی
  2. الگوها
  3. طراحی
  4. استراتژی
  5. فرایند
  6. دورنما
  7. سخن آخر

اما از آنجایی که مدیران و فعالان بیزنس عموما به قدری درگیر کسب و کار هستند که نمی‌توانند زمان کامل و کافی را برای مطالعه کتاب‌های کسب و کار بگذارند، پیشنهاد ما این است که خلاصه کتاب خلق مدل کسب و کار را مطالعه کنید.

 

ما در تهیه این خلاصه کتاب تلاش کرده‌ایم تا تمام ایده‌های اصلی و نکات مهم و کاربردی را جمع کنیم و به صورت کاملا خلاصه به شما ارائه کنیم.

 

به طور کلی، مطالعه کتاب برای مدیران رده بالا و حتی مدیران میانی یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که باید به صورت منظم انجام دهند. مدیرانی که خودشان را با مطالعه کتاب آپدیت نمی‌کنند و اطلاعات خود را دائما گسترده‌تر نمی‌سازند، نمی‌توانند در رقابت با کسب و کارهای دیگر سهم بیشتری را به دست آورند.

 

به عبارت دقیق‌تر، می‌توان گفت همانطور که بین کسب و کارها رقابت تجاری بر سر جذب درصد بیشتری از مشتریان وجود دارد، بین مدیران نیز از جهت کسب دانش و تخصص بالاتر هم رقابت در جریان است. بنابراین، مدیری که بتواند در زمانی مناسب حجم زیادی از اطلاعات را بخواند و دانش و تخصص خودش را به روز کند، مطمئنا در رقابت با دیگر مدیران عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

ماموریت سی آر ام سنا؛ کمک به پیشرفت کسب و کارهای ایرانی

 

سنا با هدف کمک به مدیران برای مطالعه محتواهای معتبر و موثر در زمانی کوتاه، برنامه‌ای را برای تلخیص کتاب‌های کسب و کار و مدیریت آغاز کرده که خلق مدل کسب و کار، اولین کتاب در این برنامه است.

 

در ادامه، کتاب‌های دیگری نیز خلاصه سازی و منتشر می‌شوند و شما می‌توانید با پیگیری سایت سنا یا شبکه‌های اجتماعی سنا دائما به منابع دست اول دسترسی داشنه باشید.

 

البته، ذکر این نکته مهم است که خلاصه کتاب به هیچ عنوان قرار نیست جای مطالعه خود کتاب را بگیرد. ما در سنا فقط با این هدف دست به خلاصه سازی کتاب‌های کسب و کار می‌زنیم که شما بتوانید در زمانی کوتاه نکات کلی و مهم آن کتاب را بخوانید و درک کنید و سپس، اگر خواندن آن کتاب را برای خودتان ضروری دانستید، برای خرید و مطالعه کاملش اقدام فرمایید.

 

بنابراین، از شما دعوت می‌کنیم پس از مطالعه  PDFخلاصه کتاب خلق مدل کسب و کار برای خرید کتاب خلق مدل کسب و کار اقدام کنید.

 

دانلود کتاب خلق مدل کسب و کار

کتاب حاضر در بسیاری از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزش کارآفرینی تدریس می‌شود

 

. طی 5 فصل اصلی این کتاب، شما یاد می‌گیرید که چگونه موضوع کسب و کارتان را انتخاب کنید، چطوری آن را با نیاز مشتریان مورد نظر مطابقت دهید و یا اینکه بر اساس آن، مشتریان مناسب را پیدا کنید.

 

سپس، جریان‌های درآمدی، کانال‌های توزیع، ساختار هزینه و سایر مواردی که در مدل کسب و کار اهمیت دارند را تعیین کنید. در بخش‌های بعدی کتاب، با الگوهای مختلفی برای راه‌اندازی کسب و کار آشنا می‌شوید و علاوه بر آن، متوجه خواهید شد که طراحی استراتژی مدیریتی چگونه انجام می‌شود.

 

برای دریافت و مطالعه این خلاصه کتاب، روی عبارت دانلود رایگان ترجمه کتاب خلق مدل کسب و کار کلیک کنید.

 

ضمنا، اگر دوست دارید می‌توانید به جای مطالعه خلاصه کتاب فایل صوتی آن را نیز گوش کنید.

برای مثال، حین رانندگی یا زمانی که در مترو و اتوبوس هستید، این فایل صوتی نه تنها شما را سرگرم کرده و از آن همه شلوغی جدا می‌سازد، بلکه کمک می‌کند تا از زمان خود در آن موقعیت بهترین استفاده را ببرید. برای گوش کردن یا دریافت این فایل صوتی، روی عبارت کتاب صوتی خلاصه خلق مدل کسب و کار کلیک کنید.

 

در آخر، برای خرید این کتاب از انتشارات آریانا قلم، روی عبارت خرید آنلاین کتاب خلق مدل کسب و کار کلیک کنید.

 

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.