استفاده از نرم افزار CRM  برای مدیریت یک رستوران ساندویچ فروشی

استفاده از نرم افزار CRM  برای مدیریت یک رستوران ساندویچ فروشی

رستورانی در تبلیغات خودش این ادعا را دارد که منویی متنوع از انواع و اقسام ساندویچ‌ها را در مقابل مشتریانش می‌گذارد. این رستوران سیاست فروش خود را بر مبنای ارائه تصویری خانوادگی از خود به مشتریانش بنا کرده است. قرار است طوری با مشتریان رفتار شود و به گونه‌ای برای آن‌ها سرویس دهی کنند که، هر کدام احساس کنند در حال غذا خوردن در خانه خود و به همراه خانواده خود هستند.

این سیاست بسیار هوشمندانه طراحی شده است. چرا که بخاطر محل قرارگیری‌اش در نزدیکی یک دانشگاه بزرگ، بیشترین مشتریان آنجا دانشجویان دختر و پسر هستند. بسیاری از آن‌ها از خانه و شهر خود دور هستند و هنگامیکه به این رستوران قدم می‌گذارند، با منویی مواجه می‌شوند که هر ساندویچی بخواهند مقابل‎‌شان می‌گذارد.

دقیقا مثل یک آشپزخانه که مادری در آن مشغول غذا پختن است و هر غذایی که فرزندانش دوست داشته باشند را برایشان می‌پزد.

به نظر شما تاسیس چنین رستورانی در یک نقطه خوب از شهر، داشتن یک ایده جذاب و یک سیاست فروش حساب شده، استفاده از بهترین مواد اولیه برای درست کردن ساندویچ‌ها و... تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد؟ آیا سود این کسب و کار برای صاحبانش از همان ابتدا تضمین شده است؟

اهمیت نرم افزار CRM در جذب مشتریان

نرم افزار CRM ابزاری کامل و جامع است که برای انواع کسب و کارها کاربرد دارد. شاید وقتی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را می‌شنویم، ناخودآگاه ذهن‌مان به سمت سازمان‌های تجازی و بازرگانی و خدماتی بسیار بزرگ برود. اما واقعیت این است که استفاده از نرم افزار CRM حتی می‌تواند باعث توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز باشد.

سی آر ام سنا خود را حامی کسب و کار های کوچک و متوسط می­داند و شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه محصولات سنا امکانات این پلتفرم هوشمند را مطالعه کنید، و یا با پر کردن فرم کنار صفحه منتظر مشاوران ما باشید

تلگرام

پیشنهاد میکنیم در تلگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم در اینستاگرام

با ما ارتباط برقرار کنید.